Hayırlı sabahlar kızlar. 4 gün önce kontrolüm vardı hersey gayet güzeldi. 2 gecedir bikini bölgemde,kasıklarımda,kuyruk sokumumdan belime dogru,bacaklarımın başlangıç yerlerinde müthiş bir agrı var,kemik agrısı gibi. Doktoruma mesaj attım bu sabah,gel bakalım dedi sizce önemli birsey midir yoksa artık bebekte bende agırlastıgım icin bu agrılar normal midir?