baby74 kuzum beklentin olunca maalesef vucut dalga geciyo seninle. bi ay gercekten hamileyim sandim. butun belirtiler var. kokular midemi bulandiriyo, goguslerim sisiyo, kasiklarda agri vs. sonra regl oldum.
hamile oldugumu ogrendigim ay bunlarin hic biri yoktu 😅 bu sefer de belirti olmamasina ve adetimin gecikmesine sasirip test yapinca gordum cift cizgiyi. ustelik bi hafta oncesinde kan tahlili vermistim negatifti. daha 10 gun var diyosun.
kisacasi her vucut, her bunye farkli. kendini beklentiye ve daha da otesi strese sokma. rabbim kucagini doldursun insallah ❤