VesileOztrk Kizlar 26.haftadayim su 1 haftadir bebegin hareketlerini daha az hissetmeye basladim, cok kipirdiyordu tekme attigini ve kipirdadigini cok hissederdim. Fakat birde bu aralar cok yoruluyorum ve biraz stressli geciyor gunlerim o yuzden olabilirmi ?
balbocegim27 VesileOztrk 28+4 üm benimde öyle önce karnımı yerinden oynatırdı şimdi hareket etse dua ediyorum
Elfelf475 VesileOztrk azalma değil de aslında yeri daralıyor sanırım benim de 28 den beri tekme atmak yerine içerde kayıyor gibi tekme çok nadir atıyor
U-E VesileOztrk 24ve 32.haftalar arasında hep bu şikayet var canım az hareket ediyor diye normal diyorlar ama için rahat etmezse bi doktorun ultrasondan baksın
Seda_nrr VesileOztrk canım çok yorgunluk bebekte hareketsizlik yapar.Ama hareketi varsa korkma.Birde bundan sonra hareketleri daha az olabilir tabii yeri daraldığı için
VesileOztrk Elfelf475 Evet evet arada cok hafiften böyle cok derinden hissediyorum kipirdiyor gibi sonra tık yok 🥺
busra1997alpaslan2021 Canim ben 28 oldum 3 gunudr çok net Hissediyorum çok normal bende çok kafaya aşırı takmıştım 1 hafta daha gözlemle sıkma canını
VesileOztrk Seda_nrr Evet sanirim en çokda o yuzden tekmelerini cok net hissederdim artik cok derinden bazen hissediyorum cunku 🤷🏻♀️