yelzkyatepe Merhaba sezeryan doğum yapan ve sütü gelmeyen oldumu ? Sık görülen bir durum mu bilgisi olan var mı ben normal doğum istiyorum ama sezeryan olursa byle bir sorunyaşar mıyım korkuyorum
Seminn yelzkyatepe ayın 12 sinde sezeryan doğum yaptım ve çok şükür sütüm hemen geldi doğmadan önce anlamıştım ama göğüslerimdeki değişikliği
harikaanne yelzkyatepe ben sezeryanla doğum yaptım ve hemen sütüm geldi. Hiç stres yapmayın 1 damla bile gelse bebeğinize yararlı. Bol anne emzirme çayı içtim ve dereotu yedim bide bestlak damla var onu kullanmıştım çok iyi geliyodu sütüm. 👍🏻
Elfvli yelzkyatepe bilinç altınıza bu durumu yerleştirmeyin. Sutun doğum yöntemi ile ilgisi yok. İlk dogumum normal oldu. Surum asla gelmedi. Neden zor bir doğum oldu çok yıprandım üzüldüm aci çektim. Bebeğim de benim gibi doğumdan çok yorgun çıktı o da ememedi olmadı. Ikinci dogumum sezeryan oldu . Daha odama çıkar çıkmaz bebeğimi emzirdim. Sakın olmakta fayda var diye düşünüyorum. Sonucta hormonal bir durum. Pozitif düşünün.
WmonallissA yelzkyatepe iki defa sezaryen oldum, ikisinde de bebek memeyi alır almaz geldi çok şükür, inşallah sizde sorun yaşamazsınız
Ezgisn Sezaryen da olsanız normalde olsanız sütünüz ne zaman gelecekse o zaman gelecektir asıl yapmanız takılmamak olacak yani pozitif düşünmeniz stres yapmamanız en önemlisi gelicek mi gelmicek mi diye öncesinde kendinie endişe yüklememeniz o süt elbet gelecek tabi gönlümüz anında gelsin ister ama her vücudun işleyişi farklı umarım gönlünüzce olur 🙏🏻
yelzkyatepe Ezgisn ilginiz için çok teşekkür ederim . Ben emzirmeyi çok istediğim için sanırım birazcık merak ettim . Tabi henüz var ama yinede bileyim istedim iyi dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim 🙏🏻🥰
yelzkyatepe harikaanne Maşşallah çoğu insan geç geldi vs dediği için en azından böyle bir durum olur ise biberon vermek istemiyorum . Şimdiden bileyim istedim
Arenn hayir geliyor benim 3 gunde gelmisti tamamen ama tabi hep sagdim emzirdim bebegi ole yaptikca cogaliyor zaten
Ozgu_momy yelzkyatepe Sütü hormonal bozukluklar hariç gelmeyen hiç bir anne yoktur , sezaryen doğum sonrası 1-15 gün arasında mutlaka gelir . Doğru emzirme , bebekte dil bağı kontrolü , emme refleksi yeterliliği de önemli kriterlerdir .
Ezgisn yelzkyatepe Ne demek hepimiz öyleyiz inanın duygularınızı paylaşıyorum aynı şeyleri düşünüyor, yaşıyoruz inşallah hepimizin sağlıklı doğumları sağlıklı evlatları olur kendinize güzel bakın 🌸💕
eebru- yelzkyatepe benim de hemen geldi ama bebegim erken dogdugu icin tutmadi o yuzden geri gitti ben de makineyle sagim yaparak tekrar getirttim 5.gün sonra elhamdülillah alistik bebegimle birbirimize