Dyggfrkn Asafimmm kasima denk geldiğini biliyorum ama nezaman olacağını bilmiyorum canım kaç haftalık hesapliyosun 38 falanmi sezeryan olacak bbenim muhtemelen 37 38 olur
Dyggfrkn Asafimmm yok canım ben normali istiyordum olmadı ilk hamileliğim de acilmam olmadığı için zorunlu sezeryan oldum 2. doğumda sezeryan olacak mecbur
Mltm88 Zeynep0886 Yok henüz değil..34 haftamız dolunca gidicez bakalım,o zaman gün belli olur inşallah..Sizin bellimi?