Pandemi sürecinde sigortamızı kesem devlet ve şirketler yüzünden hakkımız olan ödemeyi dahi alamayacağız. Yıllarca çalıştım yeri geldi sigortamı yatırmadıkları halde evden çalıştırdılar. Hamileyim , iş bulamıyorum onların yüzünden. Sigortamı da yatırmıyorlar ama çıkışımı da yapmıyorlar. Onların yüzünden hakkım olanı da alamayacağım! O yüzden ben de dışarıdan kendi sigortamı kendim yatıracağım.