Bernie Merhaba anneler,studyo yada dis mekanda hamile cekimi yaptiran var mi? Ucretler ne civardadir,tsk ederim
cidolila Bernie merhaba ben hamile çekimi yaptırdım İstanbul Pendik te yaşıyorum paket olarak anlaştım stüdyo çekimi yaptırdım oyuzden fiyatını tam bilmiyorum 1 binlira olarak anlaştım paketli olunca indirim oluyor tek tek nedir konuşmadım hiç bide albüm şuanlık yaptırmadm hamile çekimi hastahane çekimi bebek doğduktan sonrada çekilip 3 lü şekilde bir albüm yaptıracağım yakınsanız size tavsiye edebilirim fotografçımı ben çok memnun kaldım 🌺
Bernie cidolila hmm paket halinde arastirayim bende daha makulde olablr o zaman,tsk ederm avrupa yakasinda bi arastirayim bulamazsam size ulasirim.saolun 🤗