Osnatrnds Kuzular günaydın 40+0 dayım bu sabah itibariyle doktorum gel dedi bugün için sizce gidip suni alıp doğurayım mı yoksa sancımı mı bekliyeyim artık çok yoruldum bi an önce doğsun da istiyorum suni de gözümü çok korkutuyor
hellobaby0 Osnatrnds hiç bilemedim riskiniz varsa beklemeyin ama yoksa suni almaktansa bekleseniz daha mı iyi olur 🥴buna siz ve doktorunuz en iyi kararı verirsiniz
Su123 Osnatrnds ayyy hayırlı doğumlar olsun öncelikle sağlıkla kucağına al açılman yumuşaman varsa suni alabilirsin ama yoksa suni boşa çekip sezeryan olucaksan direk sezeryan ol benim açılma yumuşama yoktu direk sezeryan istedim
Derin2108 Osnatrnds Eğer açılman varsa alabilirsin ama açılman yoksa suni sancı verildikten sonra en fazla 5 saat sonrasında doğumun başlaması gerekiyor aksi takdirde bebeğinin kalp ritmi etkilediğinden acil sezeryana alınırsın bence dr unla ayrıntılı bir konuş açılman var mı yokmu senin için en doğru yöntemi belirleyecektir
Osnatrnds hellobaby0 kuzum riskim yok İşte bugün gidip son kez muayene olucam açılma falan varsa alayım bitsin diyorum bi yanım da bekle diyor çok kararsızım ya
ikincimucizemmmm Osnatrnds canım açılman varsa suni al yoksa sakın alıp kendini yorma benim yumuşama ve açıklık var 4 cm doktor suni sancı ile iki saatde doğurursun dedi şimdi haftam erken olduğu için iki hafta yatarak bekleyeceğim
H_myra1 Osnatrnds hayırlı dogumlarınız olsun hiç açılmanız yokmu korkmayın denemeden bilemezsinz acısız birşey olmuyor malesef bende suni ile 2 dogum yaptım ilki çok zorluydu ama 2. Si ilkine göre daha iyiydi
ezgikptngl H_myra1 aralarında kaç yaş var acaba ? Benim ilk doğumum kolay geçmişti şimdi ikinciye hamileyim 31 haftalığız oğlumda 17 aylık kolay olucak diye düşünüyorum inş
H_myra1 ezgikptngl 6 yaş var aralarında oglum şimdi 2 yaşında ablası 8 dogum yapacagım zaman ebede 2.dogum daha kolay olur demişti şimdi 3.hamileyim bu 2.sindende kolay olur inşallah 😅
H_myra1 ezgikptngl amin Allah razı olsun 3.palansız oldu 2 bize yeter diyorduk ama nasibi varmış. Sizde bir avazda dogurun saglıklıca kucagınıza alın inşallah ❣️