22+4 hamileyim ve 2-3 gündür göğüs ucu kaşıntısından ölüyorum bizde bir tabir var ciye gibi yanıyor diye işte öyle kaşısam hem zararlı hemde sızlıyor ama dayanamıyorum ne uyutuyor nede uyanıkken rahat bırakıyor başına gelen varmı tavsiyesi olan kolan ya felan sürdüm belki rahatlatır diye fayda etmedi ılık suyla sıkadım sabunlu suyla temizledim fayda etmedi doktorum başka ilçede muayeneye 1 ay var napıcam bennnn