SenHepMercimekOlarakKalacaksin Onceden sadece kalca kismimda birazcik vardi. Suan 25 haftalik hamileyim hic catlagim olmadi ama bacaklarimda asiri selulit oldu. Sizde de boyle mi?
Asrinbaby SenHepMercimekOlarakKalacaksin bende 37+4 teym cnm benimde tek bi catlagim ama selülit oldu 🙄 vücut kiloya alışık değil ama catlamasindansa selüliti tercih ederim çünkü belli bir diyet ve sporlar yok oluyor ama çatlak geçmiyor.
Estur SenHepMercimekOlarakKalacaksin evet canım bende de öyle kendime bakamıyorum aynada kalçalarım ve bacaklarım selülit oldu. Çatlağımda var ama takmıyorum artık ne yapayım elden bişiy gelmiyor şimdilik. Doğumdan sonra düşünürüz 😅
shdshntrk SenHepMercimekOlarakKalacaksin bendede aynı konu var bacaklarımda oluştu baya ama çatlak falan YOk çok şükür zayıflayınca tekrar gidecektir vücudumuz alışmamış bu kadar kiloya evrim geçirdik 😂😂
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Hllssl benim de aynen o sekilde. Dizime kadar selulit doldu. Tatile ciktik esim fotomu cekti mayoyla bir baktim ki bacaklarim fena sok oldum fotograftan oyle gorunce. Aynada o kadar farkedememisim😂
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Asrinbaby aynen oyle catlagi dusununce selulit olsun diyor insan ama catlamicamizin da garantisi yok tabi 🙈 insallah dogumdan sonra selulitler de gecer.
Asrinbaby SenHepMercimekOlarakKalacaksin geçer cnm ya ama senin haftan çatlama haftaları değil bol yağ sur 28 den sonra genelde çatlak oluyormuş benim 2 haftam kaldı artık çatlamam diye düşünüyorum.
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Asrinbaby doguma 2 hafta mi kaldi? Catlamadiysan super bisey valla darisi bize ins💕 hamileligimin 3. Ayindan beri lierac kullaniyorum hergun. İnsallah catlamam bakalim kismet 🙈
Asrinbaby SenHepMercimekOlarakKalacaksin cnm nacizane tavsiyem doğal yollardan yağ kullan cevremde çok kişi krem kullanıp çatır çatır çatladılar 🙄 ben zeytinyağı kakao yağı vs. Yağlar kullandım inan bi cizigim bile yok gören sen nasıl hamilesin diyo
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Asrinbaby ya sanirim daha cok genlerle ilgili bisey. Catlicagin varsa ne yaparsan yap catliyorsun ama iste az catlariz belki die ugrasiyoruz en azindan. Yaglar beni huylandiriyor vicik vicik oluyo heryerim diye. Kiyafetler filan. Rahatsiz oluyorum😒