Kuzular ya zaten akşamları bebek bizim çok hareketli öyle böyle değil kaburgalarım acıyor resmen ama onda hariç dün bütün gece adet olacakmış gibi karnımın altı kısmı ağrıdı … ayağa kalkınca da sanki vajina bölgesini biri yanlardan cekiyor gibi bir ağrı oluyor 💆🏼♀️ Belirgin bir sancım yok ama .. başına gelen oldu mu ? 39+1