15+3 deyim akşam 8.30 da kanamam başladı hala devam ediyor adet gibi 4 kerede hızlı kan boşaldı 😢 hastanede yatırdılar geldiğimde kalp atışlarını duydum bebeğimin doktor eşi kanıyor dedi yani kese kanıyormuş 😢 ağrım yok şuan bunu yaşayan oldu mu yardım edin lütfen 😢