Zuzunun
Ayaklarım çok şişiyor ne yapmalıyım 😫😫😫😫
yumos
Tansiyonun çıkıyordur ölçtürdünmü
Emine122
Aynı sorun bendede var tuzu kestim hala gecmedi tek çözüm dogum diye düşünüyorm
Fatzek
su bol bol şu için ve yürüyün kızlar şişkikten eser kalmıyo. ödem topluyor ayaklar
AyeIkraDemir
Kızlar ayak şişliğini ihmal etmeyin şimdi acilden geldim kan pırtılaşması da olabilirmiş benim dr tatilde olduğu için hiçbirşekilde müdahale de etmediler sağ ayağım tek şiş be morarma oldu ve belim de agrı da var ihmal etmeyin hemen drunuza başvurun hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim
AiA
Kaç aylıksın ?