zaremamysa kafası büyük olup, normal doğum olmasının çok sıkıntılı durumlar doğuracağını bilmiyorsunuz sanırım ?
kanalda sıkışıp bebekte herhangi bir hasar bıraka bilir, misal kuzenimin bebeği kafası kanala sıkıştı çoçukta şuan şaşılık var, doğum zamanı kuzenime kesiyi çok attılar 20 gün 1 ay düzelmedi. Sezaryen olsaydı daha çabuk toparladı. Yani sadece bir örnek sizde öyle olacak diye birşey yok ama temkinli davranmak lazım, hangisi sağlık açısından iyiyse onu tercih edin illa normal olsun diye diretmenin bir anlamı yok bence.