Mrvbdk benim doktorhm muayene etti pozitif cikti. Sizinti halinde aktigi icin emin olamadim bende. Eve gonderdi tekrar sancin gelmesini bekleyelim dedi yatis yapsalar sunni sanci vereceklerdi gerek yok chnku normal dogum tarihime 8 gün daha var bir gecikme yok yani 38+6 dayim. Duanizi bekliyorum inssllah iki ara bir derede kslmak kötu oluyor. Inssllah kendiliginden sancim baslar dogumda hayirlan gercekledir.