Sarikirmizi 1 aylık oldular ikizlerim bi tanesinde ayak titremesi oluyo 4-5 saniye suruyo . Sizce bişe var mıdır? Başına gelen var mı ? sadece bi refleks mi acaba
kubraballi23 Sarikirmizi canım benimde bebeğim 1 aylık oldu. sağ ayağında dediğin gibi titreme oluyo bazen çenede titriyo doktora götürdüm sordum yeni doğan el ayak titremesi normal diyo ama yinede içim rahat etmedi benim. arada yine oluyo sizin tekrar olma sıklıgınız nedir?
Sarikirmizi kubraballi23 yani tam bilmiyorum takmıyodum bi reflekstir dedim ama pek olmuyo günde bi kaç defa fln
kubraballi23 Sarikirmizi bende de aynı sekilde. ben tekrar farklı bir doktora görüneceğim içim hiç rahat değil umarım önemsiz bir şeydir bir reflekstir..
Sarikirmizi isimsiz1i 37+ 3 de sezeryan gunu vermistiler ayni gun sancilarim basladi yani 37+3 Ken dogdular
Sarikirmizi kubraballi23 benim bebeklerimde tutma refleksi de yok. Cok korkuyorum. Siz de boyle bi sorun var mi