Minnakkkk Anneler rabbime sukur ler olsun ogluma kavustum 😍😍😍 uc saatlik normal dogum, hikayemi ins en kısa zamanda paylasacagım 😍 40+6 da gelen minik adamım 💞💞
Zelsonr Minnakkkk Yaa maşallahhhh gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲💜 Rabbim hayırlı sağlıklı Salih evlatlardan eylesin inşallah 😘🤲
Tgbkvsr @Minnakkkk hayırlı olsun canım Rabbim size bağışlasın 🥰 bize de dua eder misin 39+2 olduk ama bebeğimin hiç gelmeye niyeti yok artık ben de hayırlısıyla kavuşmak istiyorum 🙏🏻
Minnakkkk Tgbkvsr amin inş canım size de rabbim kolaylık versin 💞 hic oyle dusunmeyin aksam 9 da bulasık yıkadım zerre agrım yoktu 10 dk sonra sancılarım birden sıklasmaya basladı 12 de dogdu bebişim 😍 40+6 hic belirtisiz ansızın oldu sizin de ıyle olur inş
Minnakkkk Happy_27 saolun Allah razı olsun darsıı size 😍 3550 gramcç oldu dikişim var ama kac tane bilmşyorum sayı olarak soylemedi
Happy_27 Minnakkkk Minnakkkk saolun ins benım suan 3500 kg tam günüm doktor gec gelır 4 e yaklaşırsa çok dikişin olur zorlanırsın dedı bakaklım hakkımızda hayırlısı olsun peki o an süreç dikiş sizi çok zorladım endiselıyım ben ilk gebelık olduğu için
Minnakkkk Happy_27 evet malasef dikişi hissediyorsun ya da ben hissettim bilmiyprum ilkinde de hissetmiştim. Sanırım bunda daha fazla ama nolur uyusturun diye yalvardım doktor zaten uyusuk dese de hissediyorsun ama bitme arzusu sizi ayakta tutuyor
Minnakkkk Happy_27 20 gun kadar sürmüştü ama ilk, bir hafta zor olmustu oturup kalkması sonrası oyle aman aman zor degildi basta bş yanma yapıyor sonra geciyor