Fasulyemm17 Nasıl olur nasıl biter derken Rahim ağzı kısalığı derken tansiyon derken 29. Haftaya girdik 🥰😘😘 sizler nasılsınız
Parsss Fasulyemm17 bizde 29 haftalık olduk bugun hayal gibi o kadar uzak gelıyorduki bugunler ah ah 💝🥰
bebisim-_00 Fasulyemm17 sizin rahim ağzı çok erken kısalmış erken doğum riskiniz mi var dedi doktor ? Geçmiş olsun inşallah sabırsızlık yapmaz bebiş. Benimki de baş aşağı döndü ama kısalık yok dedi.30+6 yim artık çok zorluyor 😍
Ilkayy Fasulyemm17 bende de rahim ağızı kısalığı var 1 haftadır hastanede yatıyordum bugün taburcu oldum
Baharmm16 Fasulyemm17 kesemden su sızması kanama o bu derken 33 haftayı gördük şükür bol yatış dinlenmeyle malum zorlamaya başladı artık uyksuzluk eklendi bu aralar 😍
Fasulyemm17 bebisim-_00 20. Haftadan beri var bende canım progestan sayesinde uzadı 23 dem 32 ye çıktı
bebisim-_00 Fasulyemm17 32 de erken değil mi doğması için Allah yardımcınız olsun canım inşallah sağlıklı sıhhatli bir yaşamı olur bebisin ♥️
Baharmm16 bebisim-_00 merhaba ☀️ Rahim uzunluğundan bahsediyor ve çokta güzel uzamış 23 ten 32 ye size genel olarak nasılsınız diyor erken Doğum o bu demeyin moral ve motivasyon için bu arada rahim kısalması haftası ilerisi öncesi olmaz sevgiler ☀️
Ilkayy Fasulyemm17 en son 21 di canım evet ciğer geliştirici vurdular dün taburcu oldum cuma yine muhanem var