Merhaba güzel anneler Çarşamba günü ikili test yaptircam İnşallah ama ben yaptırmak istemiyorum içimden gelmiyor eşim yaptırılım fln diyor çok kararsız kaldım kan pıhtılaşmam var hergun iğne vuruyorum ne yapcam bilmiyorum 2dusugum oldu önceden şuan o kadar çok korkuyorum ki içimdeki korku bir türlü gitmiyor nerdeyse psikolojik oldum 😔