biroglanannesii 3 aylık hamileyim artık çatlak kremine başlamayı düşünüyorum. Önerileriniz var mı anneler ? 🤰🏻
Burcu_NFUE biroglanannesii mustela almada ne alırsan al kuzum . Mustela kullanıyorum düzenli olduğu halde karnım kırmızı kırmızı çatladı . bio-oil kullan derim düzenli bir şekilde umarım hiç çatlağın olmaz 🤲🏻☺️ karnını sürekli nemli tutmaya çalış . birazda genetik diye düşünüyorum çatlaklar
bahtnurr1 biroglanannesii bio oil kullandım aslında pek düzenli değildi ama yinede fayda etmiyormuş , n kullanırsan kullan son haftalarda illaki çatlıyor dediler
umudunannesiii biroglanannesii kesinlikle lierac 35.haftam evet illa çatlıyor ama hala kullaniyorm rengini smdiden soldurdu yani ben çok faydası olduğunu düşünüyorum üçüncü paketime basladm