TugbaSert anladım canım, hoşgeldin öncelikle ülkemize 🌸 ben evde pozitif testim çıkınca doktora koştum, tabi kese falan biley yoktu, 5 haftalıktı. Doktorum güzelce anlattı durumları, dediği gibi geç döllenme olmuş. 2 hafta sonra hem kese hem kalp atışlarını duymuştum. O yğzden sordum doktor açıklamadı mı diye.