Pembepanterr Ozgrrr Peki doğruluğunun olduğuna inanıyor musunuz mantıklı geliyor mu size ultrasonda illaki göreceksiniz 😂
Burcu_NFUE Ozgrrr o saydıklarında hiçbir alakası yok karnım erkek karnı gibi canım hep tatlı çekti ama oğlum değil kızım oluyor 😂😂
Elifim17 Ozgrrr sol göğüs büyük olursa kız sağ büyük olursa erkek derler. Ben sol büyüktü ilk gebeliğimde ve kızım oldu. Sizin hangi göğsünüz büyük
Nazlimsu Ozgrrr aaa cidden ilk kızımda sol gogsum hep büyüktü hatta sasiriodum neden bu daha buyuk diye belki onunla alakalıdır. Şimdiki kızımda iki göğsüm birbiri ile esitlendi son aylarda yine büyür o zaman sol göğsüm 😁
Elifim17 Ozgrrr erkektir o zaman herhalde. Bende gebeyim bir kızım var bende oğlum olsun istiyorum. Artık hakkımızda hayırlısı 😊
Papatya2768 Ozgrrr ya bi ben kız tutturamadım o kadar istememe karşılık. Benimde oğlum var kızım olsun çok istedim dr kesin buda erkek dedi ama detaylıyı bekliyorum
FG1703 [url=https://www.hizliresim.com/8141srq][img]https://i.hizliresim.com/8141srq.jpeg[/img][/url] kız annelerine sorayım doktor kıza benziyor dedi ama yassı kemik görüyorum dedi ama 🤗
FG1703 [url=https://www.hizliresim.com/n4dkoek][img]https://i.hizliresim.com/n4dkoek.jpeg[/img][/url]