Hfrn Rabbim sana hayırlı sağlıklı evlat versin canım ben böyle dua edicem benim 2 oğlum var belki bu kız olur dedik insanoğlu her meyveden tatmak istiyor yine oğlum oluyor cinsiyeti soran herkes yaaa keşke kız olsaydı , bir kız doğuramadın diye diye psikolojimi bozdular inan ki kaç kez ağladım bilmiyorum kızım olmadı diye değil yanlış anlama insanların düşüncesizliğinden onlar öyle dedikçe ben daha çok sevdim oğlumu şu an umrumda bile değil hiç kimseye değişmem yavrularımı sende bence öyle düşünme eminim aynıdır kızda erkekde ama bunun için dua bilemiyorum bana normal gelmiyor rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın sağlıklı olsunlar önce rabbime hayırlı sonra bize hayırlı olsunlar inşallah 😊😊