Merve-1109 Merhaba kızlar 32+2 yim son 2 3 gündür vücudumun her yerinde küçük küçük sivilceler meydana geldi bacağımda göbeğimde belimde sırtımda heryerimde var yani birde tatlı tatlı kaşınıyorlar sizce normalmidir
Tulaytemurxx Merve-1109 Benimde başıma bela el ayaktaydı benim gogsumun altındada cıkmış yeni fark ettim 😐😐 deli gibi kaşınıyor cildiyeye gittim el ayaktına egzama dedi krem verdi ama yok gecmiyor
Bussratozaan Merve-1109 benimde o haftalarda kollarımı. İç dirseklernde oldu kan alınan yerlerde sıcaklardan sanırım sonra beponthol sürdüm zamanla geçt
Sdakc Merve-1109 benimde ayaklarım çok kaşınıyor kaşımaktan yara yaptım doktoruma da daha soramadım ilk gebeligimde yoktu böyle
Merve-1109 Tulaytemurxx ya benimde aklıma direkt gebelik kolestazı falan oluyorya o geldi bi şüpheye düştüm açıkçası
Merve-1109 Bussratozaan aslında öyle sıkı şeyler de giymiyorum açıkçası hep evdeyim afedersiniz geceleri çıplak yatıyorum evde hep şort askılı böyle geziyorum evde klima da var hani böyle sıcaklardan oldu diyecek bi durumum olmadı hep klima karşısındaydim bu zamana kadar acaba yediğim bişey mi dokundu diyorum
Gizemnurr Ben 1 haftadır kasıntıdan uyuyamıyordum her yerim yara ıcınde vee kolestaz tedavisi goruyorum malesef
Merve-1109 Gizemnurr içime baya kurt düştü sağlık ocağına gitsem tahlil yaparlar mı acaba çünkü 15 günden önce randevu alamıyorum hastaneye
Gizemnurr Merve-1109 yani sağlık ocagında belkı karacıger enzımlerıne bakabilirler benım onun yanında ultrason da verdıler karacıger safta hepsıne bakıldı.. Dahılıye ye gıdebılırsen daha iyi olabilir
Bussratozaan Merve-1109 sanmıyorum hamilelerde rastlanan durum sanırım bu cünkü ablamda hamile ondada oldu kaşıntı olması problem birde kızarıyor
Gul-42 Merve-1109 kaşımamaya calış yara oluyor sonra kuzenımın öle oldu onundda bu haftalarda cıkmıştı
Sinem12345 Merve-1109 fotoğraf atabilir misin acaba benimde var sırtımda cok kahverengi leke gibi oldu insallah doğumdan sonra geçer