U-E Zeynep_37 20ye kadar bnde öyleydim 20den sonrada yeme artık demeye başladılar üzülme korkma bebek senin depolarında olanı sömürüyor ztn sen yesende yemesende o besleniyor
Pembepanterr Zeynep_37 arada mide bulantısı arada iştahsızlık ve doygunluk şişkinliğim oluyor kahvaltı sonrası aşırı şişiyorum aksama yemek yemek istemiyorum
gamzelianne1 Zeynep_37 ortalama 24. Haftama kadar devam etti istahsizlik suan yeni yeni yiyorum mesela yumurta yemeye onem veriyorum ozellikle cnku ilk zamanlarda hic yiyemedim
Zeynep_37 U-E valla çok üZülüyorum sabah öğünün bide en önemlisi ya . Artık akşamları süt yoğurt tüketebiliyorum peynir, kaşar peynir yumurta falan yok
Zeynep_37 gamzelianne1 bu hafta başladı bende sabahları yiyemiyorum ama akşama açılıyorum kaç gündürde yumurta yiyemiyorum 😞
gamzelianne1 Zeynep_37 prillam kullandigim icin 12 ye uyuyorum ve erkek bebek cok uyku yaparmis haliyle uyuyorum oglende kalktigimda ogle yemegi yiyorum sabah kahvaltilar iptal bende 😂
U-E Zeynep_37 bn 16.haftaya kadar mide bulantısından sadece domates ekmek yiyebildim bir damla su bile içemiyordum canım bide düşük tehlikem vardı bebegim heran düşebilirdi anlayacagın Allah ömür verdikce bebişler bi şekilde beslenip yaşıyolar sen hiç üzülme korkma yemeye çalıs oldugu kadarıyla artık
Damladzdslk Bende 7 haftaligim mide bulantısı iştahsızlık yüzünden 3 kilo verdim kilo kaybetmeyede devam ediyorum ama aralarda faydalı meyve kuruyemiş falan yiyorum kahvaltıda da az öz ama faydalı besleniyorum dert etmiyorum sende etme duzelcez geçici bir süreç
Zeynep_37 Damladzdslk evet illaki geçer birde herkezin aynı olmuyor bünyeden bünyeye değişiyor sanırım . Allah yardımcımız olsun ne diyim 🙏