Seymit yagli bir iğneydi değilmi? Gebelikten öncede sürekli ağrı kesici vs iğne vurulan biriydim yani aliskindim ama düsük iğnesi cok csnimi yakmisti. hemşirenin cok yavas enjekte etmesi gerekiyor ben daha sonra masaj yaptim popoma alkollü bez ile cok agir bir iğne, seninde yapmani tavsiye ederim . Ama cok sükür atlattim faydası muhakkak vardir. İnsallah atlatirsin o süreci..