birgaripannee Başka doktora gitmenin neresi kötü ki anlamadım, gayet doğal bir olay. Sonuçta tıbbi bilgisini çöpe atmış olmuyoruz sadece her kadın ve taşıdığı bebek kendine özgün olduğu için farklı insanların uzmanlıklarından yararlanmak için yapıyoruz. Kesinlikle ciddi konularda tek bir doktorun görüşü ile hareket edilmemeli diye düşünüyorum.