Kubra_baydar BeyzaMeteHan10 kasılma çok fazla oluyor doktor da baş aşağı dönmüş doğum pozisyonuna geçmiş her an gelebilir dedi bakalım kısmet ilk gebelik korku tavan🥳😂
Yusufaras_11 Son 15 benimde şuan da nerdeyse alttan çıkacakmış gibi vuruyor alt tarafıma tirsmadim değil hani
shinemuu Yusufaras_11 Ayaktayken bacaklarımın arasındaki kemiklere sancı giriyor. Baş aşağı baskı yaptığı için sanırım
BeyzaMeteHan10 nurbanusan kanala girmiş doğum pozisyonu almış dedi ama bende bir belirti yok sancı yok belde ve bacak aramda sanki bir yere vurmuşum gibi acıma var oda uzanınca geçiyor 💁🏻♀️😊
Kubra_baydar nurbanusan valla benimki bayaa inmiş aşağı başı da dönmüş doğum pozisyonuna girmiş doktor her an gelebilir dedi bakalım 💃💃
BeyzaMeteHan10 butterfly_ evet oluyor ama öyle abartılacak kadar değil sancıların oluyor mu diye soruyorlar bende tık yok 🤣🧿
BeyzaMeteHan10 Ysmmmnn ya bel ağrısı var ama öyle çok değil uzanınca geçiyor sadece bacak arasında biraz baskı ayakta olunca o kadar akıntım var başka sancı falan yok 🤷♀️
ftmnrdmrl Bizimde son 18 gün. Plesanta previa nedeni ile biz de 37 haftalık doğacağız nasipse tam 1 Eylül de 👣👣
Oznurunannesi ftmnrdmrl bizimde plesenta asagida 34 haftaligiz 37 ye kadar bekliycez eger cikmamissa sezeryan olucak
BeyzaMeteHan10 Yesimykc doktorum normal doğum diyor 2 haftamız var oldu oldu olmadı 30ağustos terminimiz var bakalım 🤷♀️