Selammm kızlar .
Daha önceki gebeliğimde kan uyuşmazlığı iğnesini 3 kere oldum düşük tehlikemden dolayı ama özel hastanede ücretli oldum. Şimdi yine gebeyim özel hastanede muayene oluyorum. Doktorum mor reçete yazıyormuş mor reçete ile herhangi bir eczaneden alabilir miyim iğneyi ya da ecza deposundan falan mı almam lazım ? Hani ben ecza deposu diye biliyorum alanlar öyle almış ama ecza deposu bulmakta zor