Gorkem97 Herkese iyi aksamlar 🌸 5+5 haftalığım hamile olduğumu 1 agustosta ögrendim üzerinden bugüne kadar 13 gün gecti ve bugun yine doktora gittim kesem hala gözükmedi 1 agustos 30 6 agustos 200 dü degerlerim sizce hersey yolunda midir?
Bekleyistebiranne Gorkem97 endişelenmeyin ztn genelde 7. Haftadan sonra kadın doğuma gidilmesi öneriliyor 7. Haftadan sonra tam belli olur 😊
Mrskoroqlu Gorkem97 merhaba evet cnm qyni herkes aynı durumu yaşayabiliyor herkes te farklı olabiliyor bende 3 aylık gebeykm ve 6 haftalikken gittiğimde kese görülmemişti yani olusmamisti oluşuyor merak etme korkulacak birsey yok ınsaallah 😊
Muratnannesi Gorkem97 kese görünene kadar 2 güne bir beta baktırmanız gerekiyor. 2000 3000 değer arası kese görünür 7.haftada gidin doktora
Busegq Gorkem97 endişelendirmek istemem fakat ama değerlerini 5+5 e göre düşük herkez iyi şeyler yazmış fakat bilemedim yani
Gorkem97 Busegq sanirim gec döllenme oldu canim yoksa daha yuksek cikmasi gerekiyor dedigin gibi ama doktorda gec dillendiginden veya iki kerede yumurtlamis olabilirsin ona denk gelmiste olabilir dedi , 5+5 programa gore oyle yoksa 25 günlük filan 😊
Mavi34 Gorkem97 betan güzel yükselmiş. Kese görünmesi için erken daha beta 1500 olunca vajinal 3bin olunca karından kese görünür. Gun aşırı 2 katı civarına çıkar beta ona göre.ortalama hesaplayabilirsin