Merhaba kızlar tam 17 haftalık hamileyim . 1 haftadır . Ayağa kalktığımda kasıklarıma ağrı giriyor iki üç adım attıktan sonra geçiyor. Veya yatakta dönerken de oluyor. Doktorum magnezyum vermişti ama geçmedi ağrım . Bunu aranızda yaşayan var mı acaba normal mi ?