Minik_kalplim_ hamileliğimin en başında eğer kızım olursa adını ipek koyacağım demiştim. Ben çok seviyorum o ismi. Yenidoğan bir bebeği düşününce ipek gibi aklıma geliyor çok naif çok şirin bir isim bence. Neden olumsuz tepkiler veriyorlar size acaba? Oğlum olacağını öğrendiğimden beri isim bulamıyorum şimdi :)