Sedaapatr Bende aynıyım bir yandan diyorum nasıl bisey olucal merak ediyorum gelsin bir an önce o heyecanla aldığımız kıyafetlerini giysin beşiğine yatsın . Bir yandan da sezeryan korkum allah hepimizin yardımcısı olsun insallah hemen o yarim saat geçip gitsin