Gecen hafta dogum yaptim dr Aslihan hanim dr cok memnundum ameliyat ekibi de iyi odalari konforlu calisanlar ilgili fakat yenidogan yogun bakimi var dediler yok cikti bebwgimi diger merkeze gonderdiler bu konu hakkin da sikayetci olacagim hatta bugun bulent hocaya da acikden muane oldum korkunc sacma sapan muamaleyle karsikandim epey doluyum aslinda ama aslihan hnm cok naif bir karakter bilginize diger hekimlerde var mi bilmiyorum ama benim dogumum mesai saatleridışında olduğumicin kendu dr özellikle istememden dolayi ayri ucret aldikar