Esenburhan123 ebru05 benimde suratımda çıktı doktorum cok büyümüş aldır dedi ama yüzde olduğu için plastik cerrahını tavsiye etti gitmedim 15 16 haftalarda kendiliğinden kuruyup döküldü izi bile yok. Ama aldıran arkadaşımda Beyaz iz kaldı
Mom0726 Kızlar bende de alakasız yerlerde çıktı çok kafama taktım hatta çok rahatsızlık verdi yerini söyleyemiyorum 😄 neyse sonunda formülü buldum çok şükür bitti gibi bişey. Elma sirkesi sürün yatın bir süre sonra azalacak hatta yok olacak inşallah.