Nurselim Bayanlar sizede her gün daha doğurmadın mı diye soru geliyor mu ya gerçekten sıkıldım hayır elimde olan birşeymiş gibi bak bu Doğuma gitdi sen hala bekliyorsun diye birde eşleştirmezler mi deli oluyorum birinin boğazına sarılacağım az kaldı 😡😡😡
Ruken1234 Nurselim Valla öyle bacım cinnet geçirecem zaten hava sıcak bide böyle sorular harareti iyice yükseltiyor 😡
Ruken1234 Nurselim çocuğuma yazık olmasa suratının ortasına pırtlatacan çocuğu al sana dicen @Deletedmom65
Sedahmeteper Nurselim böyle insanlara uyuz oluyorum.işleri güçleri yok herseye atlarlar 😡 sende umursama bosver onların keyfine göremi doğurcan.
Nurselim Fidashka öylede vallahi daraldım zaten sıcak uyku yok nefes alamıyorum birde gelip komik gibi sen hala doğurmadın mı acaba karnımdaki ne ?
Ecocan Dogurdum ama çaktırmiyom de 😁ne enteresan insanlar var ya herseye sorcak bi soru bulurlar bende evlendigim ilk geceden hamile kalmistim banada evlenmeden mi yaptin diyen oldu hamile kalmasan hamilelik dusunmuyonmu olmuyomu derler hemen oluncada evlenmedenmi yaptin derler birinci olur ikinciyi sorarlar sorarlar da sorarlar takmamak lazim
Nurselim Sedahmeteper ya allah gününü vermiştir illaki ama ne bilim zaten kendim hamileliğin verdiği yetkiyle hormon savaşını yapıyorum birde bunlar çıkıyor dışarı çıkmıyorum arayıp soruyorlar artık😡
Sedahmeteper Nurselim ya hiç umursama bendede aynı sorun var . Bebeklerimi kaybettim ben kısa zaman içindende tekrar hamile kaldım herkes arıyo keşke 3 ay falan bekleseydin bebeğin yine ölür falan 😒
Enesefe Gereksiz insanlar iste 😀benim ikinci hamileliğin daha doğmadı 3. Uncu yi düşünüyor musun diyorlar çok kolay da habire çıkacam cocuk😉😀😀
Nurselim Enesefe ya gerçekten çok garip ben hiç sormam bu şekilde sorular denk geliyor böyle insanlar bunlar sanırsam seçilmiş kişiler senin ki daha zor bana bir tane yapamadım diye bu kadar sıktılar acaba 2 3 görcekmiyim 😂
Nurselim Sedahmeteper Allah’ın yanından mı geliyormuş onlar ne bu cahillik ya bende boş gebelik geçirdim bu 2 ay sonra oldu çok şükür şimdi son 14 gün var bakalım rabbim hakkımız da en hayırlısını versin