Clostiridium Bence yaptırmak daha mantıklı, çünkü eğer gebelik şekerin varsa bu bebeği ve seni epey etkiliyor. Benim ilk hamileliğim doktorum ailende şeker hastaso var mı dedi, rahmetli babanne ileri derece şeker hastasıydı diyince zamanını bile beklemeden erken yaptırdı. Çok şükür gebelik şekerim çıkmadı ama ailemde olduğu için yediklerinde hep dikkatli ol dedi. Ben gerekli olduğunu düşünüyorum, sonuçta olmasa bu testler başında beri yapılmazdı