Benimde ilk gebeliğim normal doğumdu 39 haftada sancım felan yoktu kanamam oldu biraZ hastaneye gittik açılma varmış suni sancı taktılar bi kaç saate oldu gerçekten korkulacak bişey yok şuanda ikinci gebeliğim 37 haftamdayım Buda inşallah normal olcak bi aksilik çıkar sezaryan olurmu diye korkuyorum Normal doğumdan korkma dayanılmicak bi acı değil onca kadın nasıl dayanıyorsa sende dayanırsın allah sabrını veriyor anlamıyorsun bile olup bitiyor