Nereden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum.. Geçtiğimiz yollardan kısaca bahsedeyim detay öğrenmek isteyen olursa yorumlarda konuşuruz🥰 5 yıllık evliliğimizin ilk senesinde 9 ay boyunca gebelik istememize rağmen olmayınca doktor yollarını aşındırmaya başladık , ilk etapta eşimde sperm , varikosel sorunları sonrasında bende pcos, çok şükür uğraşlar sonucu gebe kalmıştım. Ancak 7. Haftada düşük yaptım olur dediler tekrar denedik bu kez yine 8.haftada düşük yaptım. Bi daha olmamalı dedik araştırdık tüm genetik testler vs. Pıhtılaşma çıktı bende kan sulandırıcı iğne ile 9 ayı geride bıraktık şükürler olsun. Gebeliğimin başından beri sezaryen ihtimalini hep göz önünde bulunduruyordum. Doktorum 36.haftaya kadar doğum şekli ile ilgili bir şey söylemedi. En son gel riske atmayalım spinal sezaryen yapalım dedi araştırdım ettim kabul dedim. Ama su yok , sancı yok , nişan yok. Aldık günümüzü 39+0 ’da geldi minnoşum 3710 gram 51 cm olarak. Şu an yanımda uyuyor.. Dönüp geriye baktığımda vay be diyorum. Miniğime her baktığımda ise huzur doluyorum. Rabbim dileyen herkese nasip etsin. Bol üzüntü , hüzün .. ama sonunda tarifsiz mutluluk ❤️