busra1997alpaslan2021 Arasannesi02 afiyetemi gidiyorsun ordan uzak dur bence kac haftaliksin hiç hiç iyi şeyler duymadım ben erdem cakmakta aynı şekilde canım hisar camlica hospital tavsiye üzerine geçtim çokta memnun kaldim
Cansu3634 busra1997alpaslan2021 ben 2 sene önce orda doğum yaptım inanılmaz memnun kaldım doktoru muhteşemdi normal doğum yaptım aynı şekilde tanıdıklarımız bir çok akrabalarımız da orda doğum yaptı
Mimik busra1997alpaslan2021 ben de katiliyorum, Cok az kisi memnun kaldigini soyluyor… ben de tanidiklarimdan hep olumsuz yorumlar aldim…
busra1997alpaslan2021 Mimik evet bizim müşteriler den bile duyuyorum yani en iyi hastane olursa kötü çıkıyor ya allah iyi insanlarla karşılaştırsın