Eliffff ebr biz Demir Ege koyacağız canım.ama Uray ve Uras hala aklımda eşim istemediği için koyamıyorum🙂
Slcnslcn ebr Bulut a karar verdik bizde. Erkege isim bulmak cok zormus. Yekta da hosuma gdiodu ama esim bgnmedi.
istanbulluanne Bizde Uzay Sarp koyacagz galiba Uzay da cok kararsizim ama esim cok istiyor Sarp ida ben istiyorum 😊
DenizYagmur İlk oğlumun adı Deniz ikinci oglum olacak insallah ona da Alaz ismini koymayi düşünüyoruz 🙏🏼