Devrimirem Busraela cnm bende var ve bugün ağrıdan hastanelik oldum yeni geldim evime. Acile gittim serum verdiler biraz hafifledi ağrım. Ölüm gibi bir sancısı var. Sabaha kadar uyumadık.
DenizEla Busraela Benim 2 böbrekte de var canım malesef arada ağrısı tutuyo 2. derece de şuan 3 olunca stent takip büyümeyi durdurcaklar neyseki 35 haftalık olduk çok şükür az kaldı
FaizeFeyzazolu Busraela 24 haaftada ağrısı başıma bela oldu uyutmuyordu şuan daha iyiyim 30 oldum 35 gün raporluydum erken doğum riskim olduğu için ağrıda tetikliyor dedi bol su iç enfeksiyon da yapıyor büyüme sürekli idrar ver
Slr711 Ben yaşıyorum canım. Sağ böbreğimde büyüme var doktorum rahimde genişlediği için böbreğe baskı yapıyor bu yüzden genişliyor dedi.
Deniz2961 Slr711 cnm bnde de vardı sag bobrekte doktor ustune hıc yatma baskıdan oluyor dedi 1 hafta snra tekrr kontrole gttm gcmişti
Slr711 mucizembenimmm 19 haftalık şuan. Benim sol böbreğimde problemli 6 ayda bi kontrolü oluyordu kontrolde öğrendim ben de 3 gün önce
Busraela Devrimirem benimde şuan sağ kasıkta ağrı var bebekte heo sağa toplaniyo haftaici uroloji doktoruma gidicem inşallah böbrekten demez daha iki ayım var 😑
AliyeAsel Benimde sağ böbrekte büyümem oldu ve taş var temkinliyiz canım dua ediyoruz kanala düşmemesi için 33 haftalığım
mucizembenimmm Slr711 benim sağdaydı büyüme solda yoktu iki gündür solda çok ağrı var acaba böbrekten mi anlamadım oturunca daha çok ağrıyo
DenizEla Devrimirem açıkçası çıldırtcak kadar agrım olmuyo çok şükür belki ağrı eşiğim yüksektir bilmiyorum Allah'ım sifa versin hepimize sağlıkla alalım kucağımıza
Slr711 mucizembenimmm ya ben hamile kalmadan önce şiddetli ağrıyla gittim sol böbrekten %15 çalıştığını ve böbrek iltihabı olduğunu öğrendim. Sen bide hamilesin ihmal etmeden gitmelisin canım
mucizembenimmm Slr711 kontrolu bekliyom bende cnm gidicem inşallah solda ağrı yoktu anlamadım ondan acaba böbrekten mi diye kaburgam bile ağrıyo
Nefesliva Busraela bendede var devam 1 aydır devam eden agrı vardı bugun doktorum baktı sağ böbrekte büyüme var gibi dedi üroloji bölümüne sevk etti
Nefesliva Busraela enfeksiyonda varmış antibiyotik verdi bakalım inşallah geçer hepimiz iyi oluruz çok agrı yapıyor