Şuanda aynı şeyi yaşıyorum. Doktorum bebeğin eşi aşağı yerleşimli dedi bide ekstra rahim ağzı uzunluğum sınırdaymış. Hepsi üst üste geldi varya sancım çok oluyor. Sürekli yatıyorum hiç kalkmadan zaten ayaklansam hemen ağrılarım başlıyor. Bir umutla düzelmesini bekliyorum