Btlbrl Merhabalar, 2 tane idrar testi yaptım çift çizgi çıktı. Kan tahlili yaptırdım 36.5 çıktı hamile miyim sizce?
marbling10 Btlbrl sizcesi yok ki bu işin. Değer zaten 36 çıkmış hamilelik var görünüyor ☺️ hayırlı olsun inşallah sağlıklı ilerler
Merveee34 Btlbrl bu sonuca göre hamilesin :) fakat sağlıklı gebelik denmesi için 2 gün sonra tekrar kan ver 2 katı artmış olması gerekir .Gözünaydın