Merhaba. 28+3 um bugün ve kasılmaların dozu artmaya başladı doktor kontrolüm haftaya cuma bir hafta kaldı ama erken mi gitsem diyorum. 18. Hafta gibi kasılmalarım başladı magnezyum başladık 35. Haftaya kadar kullanıcaz dedi doktor. Rahatlattı beni ama bir kaç gündür kesmiyor günde çok kez yaşıyorum ve artık kasığıma belime ağrı yapar oldu. Bazen girdiğinde nefesim kesiliyor benzer şeyler yasayan var mı