Biannee1 Kızlar duşa girerken ayna da fark ettim 31 haftalık hamileyim karnımda felan yok ama kalçam da bir kaç tane küçük mor iz gördüm çatlak oluşmuş sanırım bunları nasıl yok ederim çok moralim bozuldu 😔
Babyahu Biannee1 ben henüz 20 haftalık hamileyim malesef bende de var. Bio oil kullandım günlük 2 hafta oldu biraz görünürlüğünü azalttı 🤗
Dygu2602 Biannee1 c beauty krem al direk yok oluyor canim test edildi onaylandi kalcamda mor catlagim olmustu uc gun surdum masaj yaparak su an hic bisey kalmadi
Babyahu DemetF benim alt bacak baldırlarımda da oldu görenler hamilelik varisi diyor mor mor çizikler var 😕
Dygu2602 Biannee1 canim ben resim eklemeyi beceremedim trendyolda da satiliyor kendi siteleride var C BEAUTY yaz direk cikar
DemetF Babyahu sari kantoron da cok iyi geliyor diolar sizde surun biraz da yapiyla alakali ne yaparsan yap catlaynlad var ama en aza indirmek icin biseyler yapmak lazim
Dunyyam Biannee1 ben 38+3teyim bu haftaya kadar göbeğinde hiç yoktu 3 aylıktan beri krem yağ herşey sürüyorum. Bu hafta baya çıktı.
TMelikee00 Biannee1 bende aynı durum ya 32. Haftamdayım sadece kalçamda var umarım daha fazla artmaz 🤦🏻♀️
Busrag_ Benimde sadece kalçamda var. Özellikle kalçamdan belime doğru. 37+3teyim. 34.Haftamda filan birden oldu.Bol bol yağlıyorum. Hala kırmızı , beyaza dönmüş değil. Ama iz kalırsa doğumdan sonra tedavi ettircem 🤷🏻♀️