beguumm123 31 haftalık hamileyim bebek mesaneme çok fazla baskı yapıyor , idrarım olmasa bile var gibi hissediyorum. Bu durum normal mi ? Ve çok aşağıda tekme atıyor gibi hissediyorum dünden beri
Minnak-kalbim beguumm123 bende 31 hafta oldum bugun benim de önceden beri bu şikayetler var doktorlar normal Dior tabi bende idrarda yanma çok siddetliydi mesane torbam da yoğun enfeksyon varmış dendi idrarda enfeksiyon çıkmadı ama 😌
Duygu_aslann beguumm123 benimde öyleydi baski vardi heran idrara çıkmak istiyodum suan hastanede yatiyorum 3 cm acilmam var 31+3 surekli olursa danışın doktorunuza.