Ballicut Kızlar çok kötü ishal oldum tuvaleti bekliyorum karnım ağrıyor ara ara kramp giriyor . Bide şimdi sıtma tuttu çok kötü hissediyorum kendimi 30haftalık hamileyim . Başına gelen var mı ?
Merve5561 Ballicut ben de 32 haftaligim 2 haftayı geçti ishalim test yaptırdım parazit cikmadi bol su iç dedi doktor ishal kasilmalarimi arttırıyor sizde var mi kasilma
Dyg34 Ballicut doktora gittiysen degerlerin normalse bol su iç birde şeftali yiyin şeftali isal ve kramp iyi gelir ama doktora Danış yine yanlış yönlendirme olmasın ben yemiştim iyi geliyor
Kubraozdemirr @Htczrl# Ballicut bende iki gündür öyleyim su gibi ishal oldum ve tuvalete gidemediğimde midem bulanmaya başlıyo muhtemelen üşütmekten oluyodur dedi doktora sordum bende 30 haftalığım
GulhanKarakaya Hamilelikten dolayi normaldir canim.... keske bende isal olsam🤦♀️ Suan 37 haftalik hamileyim bende kabizlik var bu sorunu nasil cozerim Hoc bilmiyorum😒😒
Merve5561 MelikeEvrenolu canim hâlâ geçmedi dimi benim de geçmedi doktora gittim parazit falan da cikmadi su iç bol bol dedi ne olacak bilmiyorum hala çok mu çıkıyorsun tuvalete
MelikeEvrenolu Merve5561 yok canım hala aynıyım günde bire düştü tuvaletim ama mahfediyor beni o bile. Parazit testini kandan mı baktınız hangi bölüme gittin
Enesefe Bende aynıyım ya patates hasladim muz yiyiuurm bol şu içiyorum simdi de 1 bardak suyun icineiçine nisasta koydum içtim bakalım ne olacak leblebi iyi geliyormuş eşimi gönderdim alsin diye
Merve5561 MelikeEvrenolu canım aile hekimine gittim ben gata testi yaptı günde 1-2 kere ishal sayılmaz dedi doktor bol su iç dedi
Xgrill 25 hafta hamileyim sadece karın ağrısı ve mide bulantısı oluyor bende acilede gittim serum yaptılar ama hiç işe yaramadı çok canım sıkılıyor ne yapsam acaba