serpilfethullah Kizlar kimler karnindaki bebeğiyle komuşuyor ben tek olsam da konuşamiyorum çok sacma ama çekiniyorum aranizda benim gibi olan var mi acaba
tcasl serpilfethullah bana da saçma geliyodu açıkçası ne tepki vericek ki diyodum eşim konuştuğu zaman hareketleniyo tekme atiyo tepki veriyo 🤷
Kvsraykt serpilfethullah ilk gebeliğimde öyleydim ama ikincide eğitim aldım meditasyon gibi şeyler yaptık gerçekten arada bağ kurunca çok farklı oluyormuş eşim hep konuşur elini çektikten sonra hareketlenir mesela
zeynepemiromer serpilfethullah bende öyleyim ya ahahah😂😂sanki kendi kendime konuşuyo gibiyim tepki de vermiyo bir kez denedim 😂😂
Yenibirannee serpilfethullah ben başından beri konuşuyorum suan 38 haftaligiz sesime hemem tepki veriyor özellikle iltifat ettigimde hergun kullandigim cumleleri duyunca asla tepkisiz kalmıyor 🥰 sizde baslayin hergun mesela ayni saatte ayni cumleleri kurun seni bekliyorum guzel bebegim gibi oda alisinca hemen elinizi koydugunuz yere vuruyor hareketleniyor. Hatta esim oyle kiskandi ki azimle her aksam oda konusuyor ama nafile 🤣🤣
tcasl serpilfethullah ilk zamanlar vermiyodu ama son iki üç haftadır veriyo ozellikle anneni üzme yorma dediği zaman tekme atiyo bianda 🤣
Anneolmayolunda- Yalnızda olsam eşimde olsa bebeğimle konuşurum oda hissediyor bunu eminim tepki de veriyor benim sesimi duymaya ihtiyacı var sevildiğini duymak onada çok iyi geliyor eminim çünkü bebekler ve hayvanlar aşırı hissiyatlılar bence
serpilfethullah Anneolmayolunda- ben cekindiğim icin komuşamiyorum noye böyle pluyor anlamiyorum cok istiyrum onunla konuşmayi ama bi türlü bu çekintiliğimi içimden atamiyorum
Sblatc zeynepemiromer bende kendi kendime konuşuyo gibi hissediyorum sonra diyorum normalde de kendi kendime konuşuyorum zaten şizofren gibi konuş gitsin😂
Anneolmayolunda- serpilfethullah küçük küçük deneyin mesela yarın günaydınnn diyin ona böyle böyle alışırsınız sesinizi daha iyi tanır tepki verir size doğduğunda severken daha çok cekinirsiniz şimdi konuşmazsaniz bence tavsiye tabiki yine siz bilirsiniz
Kvsraykt serpilfethullah dediğim gibi ilk gebeliğimde bende öyleydim insan tuhaf hissediyor mesela her hareket ettiğinde derin derin nefesler alın sesli olmasa bile içinizden konuşun
Yenibirannee serpilfethullah bebekler sadece anne sesini anne kalp atışını ve sıcaklığını biliyormuş eniştem çocuk doktoru bizzat o onerdi bana senden baska kimseyi tanimicak bilmicek o yuzden karnindayken bag kurun diye.. şahsen yakindan da gordum ablam da sarkilar dinler soylerdi yigenime karnindayken dogunca sadece o ayni sarkiyi soyleyince susuyodu 😊😊
Haticeey serpilfethullah Bende konuşuyorum kızımla moral oluyor mutlu oluyorum tepki veriyor minnoşum sesime 🥰😁
Guneyinannesi1 serpilfethullah benn 😅👍 sesime tepki verse belki tekrar tekrar denerim ama hic tepki vermedi suana kdr bende konusmuyorum 😅
serpilfethullah Guneyinannesi1 zamanla verir annesi sen hiç ümidini kesme bebeğinle komuşmya devam et
aslanreis serpilfethullah ben kızımla çok konuşurdum sabah oldu akşam oldu güneş ay dede hep anlatırdım geceleri uyumak güzel kızım geceleri uyunur güneş dogunca uyanılır gece uyanma güzel güzel uyu akıllı uslu bi kız ol gibi bugün şunu aldım sana babanla doktora gittik seni gördük gibi çok konuşurdum uyku konusunda hiç sorun yaşamadık gerçekten 😂
serpilfethullah aslanreis kizin sizi duyduğu için guzel iltifatlariniz sayenizde sizi hiç üzmüyor belli ki inşallah bende yenerim bu cekingenliğimide bende kizimla konuşurum
Haticeey serpilfethullah Aynen canım Annelik çok başka birşey ilk hamileliğim dört gözle bekliyoruz ❤
Emine_clk01 Ben her gün konuşuyorum seviyorum sanki doğmuşta yanımdaymış gibi çok güzel tepkiler veriyor prensesim ama babamıza çok tepki vermiyor eşim sinir oluyor😀
Zuhreee Emine_clk01 kac haftada tepki verdi😍 19 benim şuan konuşsam verir mi ya azcık hissediyorum hareketlerini tam değil
serpilfethullah Emine_clk01 ben konusmuyorum ama elim.her gün her saniye karnimda hepde bende tepki veriyor eşim elini karnima koysa tepki vermiyor cektiği zman hemen veriyorr