36+4 üm. Akşam namazını kılarken belime bi sancı girdi🥺😱doğum sancısı mı diye acayip korktum ama 2 dk a ya geçti şimdi de arada zonkluyor. Akşam üzeri biraz yürüdüm, AVM e gitmem gerekti acaba ondan mıdır ? Benzer şeyler yaşayan var mı arkadaşlar aranızda ? 2 haftadır sancı ve bası hissi vardı ama ilkkez bele vurdu